giovedì 4 agosto 2011

A RARACA

 pe  case  aggia  cumbinate  nu  huai.
nu  bell'albere  inta  l'uorte  miie  (l'oasi)
ca   me  rialava  tanta  frescura,
ra  'nu  mumente  a  l'ate,  e'  muorte,
e'  seccate.....ma  che  mistere!  tenìa  tutte:
acqua,  aria,  spazie!  ma  che  peccate!
pienze  e  pienze  u  mutive  ng'e'
u  rareche  ru  stu  bell'albere  se  spannìiane
fine  a  sotta  u  mure  maiestre  ra  casa  vecchia,
percio',  me  so  appaurate  e  aggia  tagliate
e,  nun  bulenne,  aggia  accise  stu  bell'albere
ca  pe'  cresce,  nge  so  bulute  anne e  anne....
ma  cume  e'  strana  sta  natura !
n'albere  accussi'  belle,  gruosse,  robuste
pe  na  frecena  re  raraca  e'  muorte  e'  seccate!
m'e'  benute  accussi',  o  mbruvvise!  e  aggia  penzate:
eccu  pecche'  stamu  murenne,  stame  secchenne,
i  rareche  noste  ama  tagliate!  mo  e'  nate  munne
'nu   munne  nuove,  ng'e'  u  prugresse
e  pe  scappa',  p'arreva',  guardame  nnanze,
u   ppassate  nun  conta,  n'ama  scurdate
e  proprie,   cuma  a  stu  bell'albere,
ama  tagliate  i  rareche,  a  vita  nosta
nun  tène  origine  e  mancu  future!
tenimele  presente,  nu  n'u  scurdame!

             LE  RADICI
Non  volendo  ho  sbagliato
quel  grande  albero  nel  mio  giardino
che  tanta  frescura  mi  regalava,
all'improvviso,  e'  morto  e'  seccato.....
ma  che  mistero!  aveva  tutto:
acqua,  aria,  spazio.....che  peccato!
Ma,  pensandoci  bene,  un  motivo  c'e'
le  radici  di  questo  bell'albero  si  spandevano
fin  sotto  il  muro  maqestro  della  casa  vecchia,
ho  avuto  paura  e  le  ho  tagliate.
Non  volendo, ho  ucciso  quest'albero,
che  per  crescere  tanto,    ha  impiegato  anni  ed  anni....
na  com'e'  imprevedibile  la  natura!
un'albero  cosi'  grande,  per  avergli  tagliato
solo  una  piccola  parte  delle  radici,  e'  morto,  e'  seccato!
e  pensando,    mi  sono  posto  il  nostro  problema;
ecco  perche'  stiamo  seccando,  morendo,
abbiamo  tagliato  le  nostre  radici!
Questo  e'  un  mondo  nuovo,  c'e'  il  progresso
si  corre  e  per  arrivare  guardiamo  solo  avanti!
Abbiamo  dimenticato  il  passato,  il  passato  non  conta!
e  proprio  come  a  questo  mio  bell'albero
abbiamo  tagliato  le  radici,  cosi'
la  nostra  vita  non  tiene  origine  e  nemmeno  futuro !
teniamolo  presente  non  dimentichiamolo  mai !     

Nessun commento:

Posta un commento